پیگیری موارد میزخدمت شرکت‌های عمران برای پاسخگویی به مردم

جستجو
صفحه اصلی
سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱
پیگیری موارد میزخدمت شرکت‌های عمران برای پاسخگویی به مردم
پیگیری موارد میزخدمت شرکت‌های عمران برای پاسخگویی به مردم

پیام پردیس / در این جلسه، مشکلات کارگزاری‌ها و تدقیق آمار به صورت جداگانه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مقرر شد تصمیمات اتخاذ شده، مشکلات و موانع پیش روی اداره کارگزاری های مسکن مهر و نهضت ملی شهرهای نام برده به صورت جدی پیگیری و توسط کارشناسان شرکت مادر و شهرهای ذیربط مورد پیگیری و اقدام لازم قرار گیرد.
لازم بذکر است که با توجه به گزارش ارائه شده از سوی دفتر توسعه مسکن، لزوم پالایش نیروی انسانی در کارگزاری ها، تحقق برنامه فروش اقساطی، لزوم جذب نیروهای توانمند جهت اشتغال در کارگزاری، لزوم نظارت بر کاربران شهرها، لزوم نهایی کردن چارچوب انتخاب واحد متقاضیان در سامانه طرح‌های حمایتی، شناسایی راهکارهای الزام متقاضیان به تحویل واحدهای آماده تحویل، پیگیری امورات میزخدمت شرکت های عمران برای پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به شمار می‌رود.

گفتنی است در این جلسه برای هربند از مصوبات، یک کارشناس از شرکت مادر تعریف شد تا با پیگیری‌های مکرر و اقدامات لازم حصول نتیجه را به این شرکت اعلام کند.