پیام پردیس / حسن الماسی از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی بر روی پرتال جامع شهرداری بومهن خبر داد و افزود: این سامانه بزودی پس از آماده شدن بستر لازم آماده سرویس دهی به شهروندان گرامی خواهند شد.
سرپرست شهرداری بومهن گفت: میز خدمت الکترونیکی با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین جلوگیری از ضایع شدن حقوق مراجعان راه اندازی میشود.
وی افزود: تجمیع خدمات و استقرار میز خدمت به مراجعان این امکان را میدهد تا در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات مطالبات و تقاضای خود را با سهولت پیگیری کنند.
از این رو روابط عمومی شهرداری بومهن در نظر دارد به استناد بند ۲ ماده (۱۸) و در اجرای ماده (۱۷) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری" به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۹۵ و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاه های اجرایی، "دستورالعمل میزخدمت " را اجرایی نماید.
در همین راستا روز گذشته جلسه هماهنگی، ارائه پیشنهادات و راهکارهای مقتضی با حضور مسئولین بازرسی،حراست و مدیران واحدهای مختلف و همچنین کارشناسان روابط عمومی برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه، حاضران نیز در رابطه با نحوه چگونگی ارائه خدمات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز میز خدمت بر روی پرتال شهرداری بومهن به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.