پیام پردیس / محمدرضا نظری مربی این کمپ با اشاره به اهمیت ابتکارات و نوآوری در حوزه تجاریسازی محصولات و ورود به بازار گفت: قواعد راهبردی و تاکتیکهای کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانشبنیان در این دوره مورد بحث قرار میگیرد.
وی که از مدرسین دانشگاه برکلی کالیفرنیا، مشاور مدیریت دانش گروه مپنا و مربی اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس است با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره گفت: شرکت های دانش بنیان مدیون ابتکاری فناورانه هستند و در کنار آن، ابتکارات و نوآوری در حوزه تجاریسازی محصولات خدماتی و ورود به بازار امری ضروری است.
وی افزود: در اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس، تلاش داریم تا نوآوری را در حوزه فناوری و در حوزه کسب و کار ترکیب کرده تا یک شرکت موفق پایدار ملی و بینالمللی خوب داشته باشیم.
نظری درباره محتوای این کمپ آموزشی نیز گفت: آموزش قواعد راهبردی و تاکتیکهای کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانشبنیان و بحث و تبادل نظر درباره پیشبرد اهداف بخش فروش در شرکتهای دانشبنیان و نوپا از برنامه های این دوره است.
گفتنی است، اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس شامل روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کارگروهی و مربیگری برای محصولات شرکتهای حاضر در این کمپ خواهد بود که پارک فناوری پردیس درآن به دنبال کشف و اجرای راهحلهایی خلاقانه در سازمان که فروش و توسعه سازمان را تضمین میکند، خواهد بود.
این رویداد از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق تخصیص یارانه آموزشی برای شرکتهای دانشبنیان به میزان 45 درصد تخفیف در هزینه ثبت نام، حمایت شده است. علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام میتوانند به نشانی https://karnostartup.ir مراجعه نمایند.