آرشیو اخبار صفحه سه

جستجو
صفحه اصلی
بازدید سفیر آفریقای جنوبی از پارک فناوری پردیس بازدید سفیر آفریقای جنوبی از پارک فناوری پردیس سفیر کشور آفریقای جنوبی در تهران با حضور در پارک فناوری پردیس از نزدیک در جریان فعالیت های پارک و دستاوردهای شرکت های عضو قرار گرفت

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
تشکیل جلسه هنرهای تجسمی در شهرستان پردیس تشکیل جلسه هنرهای تجسمی در شهرستان پردیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، به جهت برنامه ریزی حضور انجمن هنرهای تجسمی در هفته فرهنگی شهرستان، تشکیل جلسه داد.
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
مروری بر نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴ پارک فناوری پردیس مروری بر نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴ پارک فناوری پردیس در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، علاوه بر بازدید بیش از 100 هزار نفری از نمایشگاه، بالغ بر 22.3 هزار میلیارد ریال قرارداد و تفاهم‌نامه تبادل فناوری به ثبت رسید و رونمایی از 44 محصول جدید دانش‌بنیان و میزبانی از رویدادهای «جایزه بین‌المللی فارِس» و «مانوین»، از دیگر برنامه‌هایی بود که در اینوتکس 2024 رخ داد. یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳تاکید استاندار تهران بر ضرورت حضور نمایندگان مجلس در میان مردم تاکید استاندار تهران بر ضرورت حضور نمایندگان مجلس در میان مردم استاندار تهران با تاکید بر حضور نمایندگان مجلس در میان مردم گفت: نمایندگان با حضور ملموس در میان مردم توصیه امام راحل و مقام معظم رهبری در این حوزه را محقق می‌کنند. جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس انجمن موسیقی شهرستان پردیس برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس انجمن موسیقی شهرستان پردیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، مراسم تودیع و معارفه انجمن موسیقی شهرستان پردیس را در محل مجتمع فرهنگی مهر بومهن برگزار نمود.
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
مسیر دسترسی پردیس به آزادراه تهران به بهره‌برداری رسید مسیر دسترسی پردیس به آزادراه تهران به بهره‌برداری رسید در پی مطالبات مردم و در جهت کاهش حجم ترافیک شهر پردیس، مسیر خروجی فازهای قدیم پردیس و دسترسی به آزادراه تهران ـ پردیس با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی شهر پردیس افتتاح شد ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی شهر پردیس افتتاح شد با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی شهر پردیس افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.‌
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
رفع تصرف ۱۵۰ هزار مترمربع از بستر رودخانه جاجرود رفع تصرف ۱۵۰ هزار مترمربع از بستر رودخانه جاجرود مدیر امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس از رفع تصرف مساحتی به میزان ۱۵۰ هزار مترمربع از بستر رودخانه جاجرود در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد. چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳برگزاری اولین نشست هفته فرهنگی در شهرستان پردیس برگزاری اولین نشست هفته فرهنگی در شهرستان پردیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، در جهت برگزاری هماهنگی در احرای هفته فرهنگی، اولین نشست را در محل سالن جلسات این اداره برگزار نمود.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
سارق میلیاردی منازل در شهرستان پردیس دستگیر شد سارق میلیاردی منازل در شهرستان پردیس دستگیر شد فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارق میلیاردی منازل و کشف ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳