پیام پردیس / در راستای ادامه ارائه خدمات به روز و آنلاین در کارگزاری مسکن مهر به متقاضیان، نشستی با حضور عضو هیئت مدیره، مدیر اجرایی، مدیر فروش عرصه و سایر مدیران کارگزاری مسکن مهر برگزار شد.
در این جلسه تخصصی، با تاکید دکتر پیرفرشی، مقرر شد ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی، بهترین خدمات نیز به مردم ارائه شود.
در این نشست نقاط ضعف و قدرت و گزارشهای آماری در شش ماهه نخصت سال جاری بررسی شد و عملکرد پرسنل نیز جهت تشویق یا تنبیه مورد ارزیابی قرار گرفت.
با اعلام عضو هیئت مدیره شرکت عمران، این جلسات در راستای خدماترسانی بهتر به مردم و آماده نمودن فضا برای اقدامات تازه در هر بخش، برگزار میگردد و به صورت تخصصی همه موارد مربوط به کارگزاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
یکی از تغییرات بنیادین و اساسی در ارائه خدمات به مالکان مسکن مهر پردیس در سه سال گذشته، مربوط به کارگزاری مسکن مهر است.
الکترونیکی شدن بسیاری از فرآیندها، تغییرات ظاهری، شتابدهی در فروش اقساطی، اتمام پرونده انتخاب واحد و صدور دفترچههای ضدجعل پنج برگی و… از جمله تغییرات اساسی در کارگزاری مسکن مهر نسبت به گذشته است.