ارائه خدمات به شهروندان پردیس در کارگزاری مسکن مهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

جستجو
صفحه اصلی
سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
ارائه خدمات به شهروندان پردیس در کارگزاری مسکن مهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
ارائه خدمات به شهروندان پردیس در کارگزاری مسکن مهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

پیام پردیس/ با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال 98 و همه گیر شدن این ویروس منحوس در سطح کشور، یکی از دغدغه های اصلی در شهر پردیس، نحوه ادامه ارائه خدمات به مالکان مسکن مهر در این شهر بوده است.

با توجه به پیشبینی های صورت گرفته و اقدامات شرکت عمران، از همان روزهای نخست تسریع در تکمیل زیرساخت های ارائه خدمات از راه دور در دستورکار قرار گرفت و پس از گذشت چند هفته، ارائه بسیاری از خدمات از جمله پیگیری فرآیندها، کارت قسط، خرید عرصه و … به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه خدمات الکترونیک میسر شد.

علاوه بر این، شرایط فیزیکی محل کارگزاری مسکن مهر نیز تغییر یافت و خدماتی از جمله ضدعفونی همه روزه، تست تب سنج در محل ورودی، خرید دستگاه پدالی ضدعفونی و نصب در سالن ها، ایجاد فضای انتظار در محوطه بیرونی کارگزاری، نصب استیکرهای فاصله گذاری اجتماعی بر روی صندلی ها، توزیع هفتگی الکل و ماسک میان پرسنل و … به مالکان و پرسنل ارائه شد تا تلاشی برای پیشگیری از شیوع ویروس همزمان با ارائه خدمات کارگزاری به مالکان باشد.

با توجه به حضور متعدد بسیاری از مالکان مسکن مهر در کارگزاری و لزوم ارائه خدمات به ده ها هزار متقاضی در محل کارگزاری، از زمان شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این محل به مالکان متوقف نشده و درب های کارگزاری مسکن مهر به روی متقاضیان باز می باشد.

پیرو بخشنامه های ابلاغی و به علت رعایت پروتکل ها و کاهش هرچه بیشتر مراجعات حضوری، از تاریخ 22 فروردین ماه حضور در محل کارگزاری مسکن مهر صرفا با دریافت نوبت الکترونیکی از سامانه pardis.city میسر است.