یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، میزان تحقق وعده ها در میزهای خدمت است

جستجو
صفحه اصلی
يكشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۴
یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، میزان تحقق وعده ها در میزهای خدمت است
 یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، میزان تحقق وعده ها در میزهای خدمت است
پیام پردیس/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس ، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان پردیس در جمع مردم حاضر در میز خدمت فاز ۵ با بیان مطلب فوق افزود: بیش از یک دهه مشکلات در حوزه‌های مختلف در پردیس انباشت شده است که در نظام مسائل شهرستان این موضوعات را در ۸ سرفصل و ۴۱ مورد دسته بندی کرده‌ و پیگیری میکنیم.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: تحویل بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر، عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه، کسب مجوز احداث ۴ مرکز جامع سلامت و دستور وزیر ورزش و جوانان برای احداث ۱۵ مرکز ورزشی در شهرستان بخشی از مطالبات به حق مردم بود که با عزم جدی دستگاه های متولی، پیگیری فرمانداری، حمایت های استاندار تهران و ورود نمایندگان مجلس در مسیر اجرا قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان حضور میدانی و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مسئولان با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران باید به وعده‌هایی که در میزهای خدمت داده می‌شود عمل کنند و فرمانداری نیز عملکرد مدیران را بر اساس میزان رضایت مردم و تحقق وعده‌ها ارزیابی خواهد کرد تا اثربخشی میزهای خدمت افزایش پیدا کرده و مشارکت و حمایت مردم نیز محقق شود.

 فرماندار پردیس در پایان از پیگیری و جدیت نماینده معین شهرستان برای تحقق مطالبات مردمی قدردانی کرد و هم افزایی و تعامل را مهمترین راهکار برای پاسخگویی به مطالبات مردم دانست.