ساماندهی دستفروشان در معابر شهر بومهن

جستجو
صفحه اصلی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساماندهی دستفروشان در معابر شهر بومهن
ساماندهی دستفروشان در معابر شهر بومهن

پیام پردیس / عبدالله میرزایی شهردار بومهن در این باره به خبرنگاران گفت: دغدغه اصلی ماتحقق حقوق شهروندان است و در این راستا عزم مدیریت شهری بر بهسازی وضعیت معابر سطح شهر است.

وی با اشاره به سایر اقدامات ادامه داد: طرح شاخص آسفالت ریزی و پیاده رو سازی بلوار امام خمینی در روزهای گذشته جز در مواقع بارندگی، شبانه روزی اجرا شده و تا اتمام کامل ادامه خواهد داشت.

شهردار بومهن افزود: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، وانت بارها و فروشندگان سیار و جمع آوری سد معبر در چند مرحله در هفته گذشته اجرا شد و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

میرزایی گفت: احداث دیوار حائل رمپ ورودی شهر، بازسازی سالن ورزشی، تامین روشنایی فضاهای تبلیغاتی و المانهای سطح شهر، رسیدگی مستمر به فضاهای سبز شهری و ایمن سازی معابر، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و رسیدگی به درخواست‌های مردمی در دیدارهای هفتگی شهروندان در حال اجرا است.

وی ضمن دعوت از صاحبنظران، نخبگان و معتمدین شهر جهت همکاری و طرح ایده، نظر و پیشنهاد، از شهروندان درخواست کرد، به هنگام اجرای پروژه های عمرانی با مجموعه اجرایی شهرداری همکاری داشته باشند تا شاهد نتایج مطلوب و رشد، تعالی و آبادانی شهر عزیزمان بومهن باشیم.

نقاط مختلف شهر طعمه گذاری می‌شود
شهردار بومهن با اشاره به اجرای طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران مضر، توضیح داد: با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌ شهری از جوندگان موذی طرح صعمه گذاری توسط معاونت خدمات شهری در حال انجام است.
میرزایی ادامه داد:طعمه گذاری درنقاط مختلف شهر به ترتیب اولویت انجام می‌شود و از شهروندان تقاضا داریم ضمن پاکیزه نگه‌داشتن محیط زیست، محل‌های مشکوک به وجود حیوانات موذی رابه همکاران ما در حوزه خدمات شهری با شماره ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت پاکسازی نقاط مورد نظر اقدام شود.

شهردار بومهن در ادامه از توقف و پلمپ یک مورد عملیات ساختمانی غیر مجاز و بدون ضابطه خبرداد و اظهار داشت: در راستای تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها، یک فقره عملیات ساختمانی غیر مجاز در سطح شهر تعطیل و کارگاه‌های ساختمانی مذکور پلمپ شدند.

میرزایی ادامه داد: راستای برخورد قانونی با ساخت و سازهای خلاف ضوابط فنی و شهرسازی و نیز عدم رعایت تراکم زیربنایی و ساختمانی به استناد تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها، تعداد یک فقره عملیات ساختمانی غیرمجاز، در خیابان شهید محمودی فر تا تعیین تکلیف قطعی،تعطیل و کارگاه ساختمانی مربوطه پلمپ شد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری بومهن مصمم است با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت های قانونی موجود، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد نماید و در همین راستا واحد نظارت و کنترل ساختمانی به طور شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس، با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر گشت‌زنی کرده و از هرگونه تخلف ساختمانی جلوگیری می‌کنند.