حذف باجه‌های پرداخت نقدی در آزادراه تهران پردیس

جستجو
صفحه اصلی
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
حذف باجه‌های پرداخت نقدی در آزادراه تهران پردیس
حذف باجه‌های پرداخت نقدی در آزادراه تهران پردیس

پیام پردیس / آزادراه تهران پردیس از 26 اسفندماه امسال به طور کامل به سامانه پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی متصل می‌شود و مسافران فقط می‌توانند به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت عوارض آزادراهی اقدام کنند.

گفتنی است که این اقدام با اهدافی نظیر جلب رضایتمندی مشتریان و توسعه بانکداری الکترونیک، کاهش بار ترافیک جاده‌ای، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حفظ محیط زیست صورت خواهد گرفت و از این پس مسافران جاده‌ای می‌توانند برای پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی از دو طریق اقدام کنند که شامل پرداخت مستقیم در سامانه ETC بانک مسکن و نیز ثبت نام کیف پول در سامانه به نشانی avarezi.bank-maskan.ir است.

همچنین در پی توافق صورت گرفته با پلیس راهور، پیامک اخطار پرداخت عوارض صرفاً از سرشماره‌های معتبر حاوی لینک پرداخت بانک مسکن ارسال می‌شود تا مشتریان بابت دریافت پیامک‌های جعلی واریز عوارض نگرانی نداشته باشند.

جریمه تاخیر در پرداخت عوارض آزادراهی نیز به صورت پلکانی اعمال خواهد شد و در صورتی که مسافران در مدت زمان ۱۵ روز عوارض را پرداخت نکنند، مشمول پرداخت ماهیانه 3.5 درصد جریمه پلکانی می‌شوند.

بنابر اعلام شرکت شرکت آزادراه تهران پردیس، خودروهای عمومی برای تردد در این آزادراه مشمول ۲۰ درصد تخفیف عوارض و خودروهای شخصی با بیش از ۴۰ بار تردد در ماه، مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند.