تشکیل آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در سال1402

جستجو
صفحه اصلی
پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
تشکیل آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در سال1402
تشکیل آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در سال1402

پیام پردیس / دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی رئیس اداره و دبیر شورای فرهنگ عمومی و اعضای اصلی این شورا با هدف بررسی روند اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل، برنامه ریزی در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی و پیش بینی برنامه های ماه مبارک رمضان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن خیرمقدم به حاضران مصوبات جلسه گذشته شورا را قرائت کرد و توضیحاتی در این خصوص مطرح کرد و در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه، گزارش فعالیت های انجام شده در این ارتباط را بیان کردند.

سخنران بعدی این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان بود که ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور همه اعضا در جلسه بر اهمیت توجه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور تاکید کرد و اظهار داشت: طرح «زندگی با آیه ها» در میان دانش آموزان باید به صورت جدی دنبال شود و همه ادارات، مساجد و مراکز شهرستان به صورت تکلیفی این موضوع را دنبال و پیگیری کنند.

در پایان جلسه شماری از اعضا نقطه نظرات خود را درباره دستورات جلسه بیان کردند و تصمیماتی به صورت مصوبه به تصویب اعضا رسید.