برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین پردیس

جستجو
صفحه اصلی
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین پردیس
برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین پردیس

پیام پردیس / فرماندار شهرستان پردیس به همراه بخشدار پردیس به منظور آشنایی با توانمندی‌های اقتصادی بانوان، از نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی شهرستان پردیس بازدید کردند.
فرماندار در حاشیه بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در راستای اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر بسیار مناسبی را جهت معرفی و تعاملات فعالان این حوزه فراهم می‌کند.
وی افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و دستاوردهای بانوان کارآفرین در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی و امیدهای آینده ایران اسلامی با توجه سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر گسترش و حمایت از این مشاغل برگزار گردید تا نقش موثری را در راستای حمایت از کارآفرینان پردیس ایفا می‌نماید.
قضاتلو ضمن بازدید از دستاوردهای کارآفرینی بانوان و گفتگو با غرفه داران، از نزدیک در جریان فرآیند برپایی این نمایشگاه‌ها قرار گرفتند.
در این نمایشگاه ۳۰ نفر از بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینان در رشته‌های هنرهای دستی، پوشاک، مواد غذایی و… آثار خود را در معرض بازدید عمومی قرار داده اند.
گفتنی است نمایشگاه مشاغل خانگی و کارآفرینی بانوان به همت شهرداری پردیس و با همکاری امور بانوان فرمانداری پردیس از هفتم لغایت ۲۸ اسفند ماه سال جاری در ضلع شمالی میدان امام خمینی پردیس برگزار و جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.