برگزاری نشست رفع مشکلات انبوه‌سازان فازهای ۵ و ۹ پردیس

جستجو
صفحه اصلی
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
برگزاری نشست رفع مشکلات انبوه‌سازان فازهای ۵ و ۹ پردیس
برگزاری نشست رفع مشکلات انبوه‌سازان فازهای ۵ و ۹ پردیس

پیام پردیس / با توجه به آماده‌شدن بخش عمده واحدهای مسکن مهر پردیس در فازهای ۵ و ۹، بنا به دستور مدیرعامل شرکت عمران و با دعوت معاونت فنی و اجرایی، با حضور رئیس هیئت مدیره و عوامل فنی شرکت عمران، مدیر طرح فازهای ۵ و ۹ و کلیه انبوه‌سازان این دو فاز جلسه رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای اتمام باقیمانده پروژه‌های این فازها برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت عمران، ضمن تشکر از کار شبانه‌روزی جهت بهره‌برداری ده هزار واحدی مسکن مهر پردیس، در جمع انبوه‌سازان اعلام کرد که می‌بایست گام بعدی را جهت تحویل واحدهای باقیمانده باید برداشت.

با اعلام مهندس جدید این نخستین بار است که قبل از افتتاح رسمی، واحدهای آماده تحویل مالکان شده است و به زودی مراسم نمادین افتتاح نیز برگزار خواهد شد. وی همچنین از آمادگی این معاونت جهت برگزاری جلسات اختصاصی هر پروژه جهت رفع مشکلات خبر داد.

در ادامه این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت عمران از تغییر رویه‌ها در دوره اخیر خبر داد و گفت انتظار از پیمانکاران این است که اهتمام ویژه‌ای جهت اتمام باقیمانده پروژه‌ها به خرج دهند. با اعلام مهندس نظری نیا، در صورتی که هر انبوه‌ساز نسبت به تکمیل پروژه‌ها مصمم نباشد، با وی بی‌درنگ برخورد خواهد شد و پیمانکاران دیگری جایگزین می‌شوند چرا که مجموعه دولت و شرکت عمران پردیس در کنار مردم چشم انتظار، فرصت تحمل زمان بیشتر برای تحویل خانه‌های باقیمانده را ندارند.

نظری‌نیا همچنین به منظور گره‌گشایی از مشکلات انبوه‌سازان دستورات ویژه‌ای را به عوامل ذیربط صادر کرد و گفت: با توجه به پرداختی‌های صندوق ملی مسکن، هیچ نگرانی بابت موضوعات مالی وجود ندارد و در صورت مثبت بودن صورت‌وضعیت‌ها، بلافاصله پرداخت مالی صورت می‌پذیرد.

ادامه این نشست با صحبت‌ها و بیان موضوعات مختلف توسط انبوه‌سازان همراه بود و هر سازنده در نوبت‌های پنج دقیقه‌ای مشکلات خود را بیان نمود و در برخی موارد موضوعات در همین نشست رفع و رجوع شد.

گفتنی است که سازندگان پروژه های فازهای ۵ و ۹ ضمن اشاره به تزریق انرژی جدید در پروژه‌های مسکن مهر در ماه‌های اخیر، اعلام کردند با ادامه حمایت‌های شرکت عمران، می‌توان به زودی واحدهای باقیمانده را نیز تکمیل نمود و پروژه‌ها را به اتمام رساند.