بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های لیست افتتاحات آتی مسکن مهر پردیس

جستجو
صفحه اصلی
پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های لیست افتتاحات آتی مسکن مهر پردیس
بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های لیست افتتاحات آتی مسکن مهر پردیس

پیام پردیس / با حضور مدیران ارشد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در شرکت عمران پردیس، آخرین وضعیت پروژه‌های لیست افتتاحات آتی مسکن مهر پردیس مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

محمدی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، چاغروندی معاون فنی و مهندسی شهرهای جدید، امینی نماینده دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و جباری‌فر مدیر کل حراست شهرهای جدید به عنوان نمایندگان شرکت مادر تخصصی و وزارت راه و شهرسازی، اعضای حاضر در این نشست بودند که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پردیس برگزار شد.

محمدی، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته در مجموعه شرکت عمران پردیس، به موضوعاتی از جمله سازمان‌دهی نیروهای انسانی، پیگیری تحقق بودجه مصوب، بازنگری سبد فراخوان‌های فروش املاک و مستغلات، همدلی و همگرایی بیشتر میان پرسنل و تلاش مضاعف به منظور تکمیل باقیمانده پروژه‌های عمرانی و مسکن مهر اشاره داشت‌.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز تکمیل کلیه پروژه‌های عمرانی را اولویت جدی در مدیریت فعلی شرکت عمران دانست و وعده داد که در آینده‌ای نزدیک هیچ پروژه نیمه کاره‌ای در پردیس وجود نخواهد داشت.

محبت‌خواه همچنین اعلام کرد کلیه ۷ هزار واحد اعلام شده در افتتاحات پیش از پایان سال جاری، با کلیه خدمات و به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و تحویل مالکان می‌شود.

با اعلام محبت خواه، در بخش ساخت پروژه‌های لیست افتتاح مشکل خاصی وجود ندارد و عمده واحدها در بخش ساخت تکمیل شده و واحدهای در حال تکمیل نیز ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسند. اما در بخش آماده‌سازی و محوطه‌سازی به ویژه در فاز ۱۱ مشکلاتی وجود دارد که باعث شده هنوز تعدادی از واحدها آماده بهره‌برداری نباشند که البته کلیه تلاش‌ها در حال انجام است تا این پروژه‌ها نیز تکمیل و شرایط افتتاح و سکونت مالکان محترم فراهم شود.

گفتنی است که در پایان این نشست، کلیه حاضرین به طور مفصل از آخرین وضعیت عملیات‌های اجرایی ساخت، آماده سازی و محوطه‌سازی در فازهای ۸ و ۱۱ بازدید نمودند و با تاکید محمدی مقرر شد در برخی از پروژه‌ها، اکیپ‌های اجرایی افزایش یابد و عملیات‌ها به صورت چند شیفت ادامه یابد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، همچنین بر تسریع در حل موضوعات فنی و قراردادی و همین‌طور اصلاح و رفع برخی از مشکلات فنی و رفع نواقص به ویژه در پروژه‌های فاز ۸ تاکید کرد.