آئین افتتاحیه 3367 واحد مسکن مهر پردیس

جستجو
صفحه اصلی
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳
آئین افتتاحیه 3367 واحد مسکن مهر پردیس
آئین افتتاحیه 3367 واحد مسکن مهر پردیس

پیام پردیس / این مراسم در پردیس با حضور محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، احمدی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، قضاتلو فرماندار پردیس، گرمابدری فرمانده سپاه پاسداران، ریاحی معاون شهردار پردیس، چاغروندی معاون فنی و مهندسی شهرهای جدید، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت عمران در شهر جدید پردیس برگزار شد.

محبت خواه در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مهستان شهر هشتگرد برگزار شد، اظهار داشت: 3367 واحد در فازهای 5، 8، 9 و 11 به اتمام رسیده و در مرحله واگذاری به متقاضیان است که امروز افتتاح شد.

وی افزود: نزدیک به 30 هزار واحد از مسکن مهر سال های قبل باقی مانده بود که با توجه به برنامه های توسعه ای و دو مرحله افتتاح، بسیاری از واحدها تکمیل شد، اما 8138 واحد از مسکن مهر باقی مانده که بر اساس برنامه ریزی انجام شده در دو مرحله تا شهریورماه و پایان سال اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی واحدهای باقی مانده مسکن مهر که معطل مانده بود، آغاز شده و تا کنون نزدیک به 22 هزار واحد تکمیل شده و مشکلی نیز در زمینه نقدینگی نداریم.

محبت خواه در پایان خاطرنشان کرد: 2043 واحد در نهضت ملی مسکن پردیس داریم که پیشرفت فیزیکی بیش از 62 درصد دارند و کار با کیفیت خوب در حال اجراست و در حدود 600 واحد آماده افتتاح دارد که با تأمین زیرساخت ها به بهره برداری خواهد رسید و به محض تامین زیرصساخت ها افتتاح پرژه ها اجرایی می‌شود.

گفتنی است که با این افتتاحات، مجموع واحدهای بهره‌برداری و تحویل شده در پردیس به 76 هزار واحد رسید و تعداد 8 هزار واحد تا اتمام مسکن مهر باقی مانده و بخش عمده این 8 هزار واحد مربوط به پروژه‌های معارض‌دار در گذشته بوده که عملیات ساخت آن‌ها دیرتر از سایر مساکن مهر آغاز شده و با تلاش‌های صورت گرفته این واحدها نیز در افتتاحات شهریور و پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و تحویل مالکان خواهد شد.

به گفته محبت‌خواه، شرکت عمران پردیس در طول یک سال گذشته با همت ویژه کارکنان و پیمانکاران متعهد، موفق شده برگ جدیدی در تاریخ عمرانی شهر پردیس رقم بزند و علاوه بر تکمیل هزاران واحد نیمه کاره از گذشته، هزاران واحد دیگر نیز در سه مرحله آئین افتتاحیه، توسط وزیر راه و شهرسازی به مردم پردیس تحویل شود.